25 травня, в неділю, відбулося урочисте офіційне закриття 67-го Каннського кінофестивалю. За головні призи — «Золоту пальмову гілку» і нагороду «Особливий погляд» велася боротьба між 38 картинами. Ще 40 фільмів були продемонстровані гостям в рамках спецпрограми.
Переможцем у номінації «Кращий фільм» журі обрало фільм турецького кінорежисера Нурі Більге Джейлана, якого називають найяскравішим пропагандистом «повільного кіно «Зимова сплячка». Також Джейлан славиться своєю прихильністю до «антімассовой» естетиці, чим, на думку багатьох кінокритиків, нагадує кіношедеври Тарковського і Антоніоні.
Гран-прі фестивалю дісталося фільму «Чудеса» Алахіче Рорвавера, премія за кращу режисуру — оригіналу Бенет Міллеру за роботу над картиною «Мисливці на лисиць». Кращим сценарієм представники журі визнали той, за мотивами якого був знятий «Левіафан» Андрія Звягінцева, якого також називають «сучасним Тарковським». Спецприз журі між собою поділили двоє режисерів з Франції, які є представниками різних поколінь — Ксав’є Долан і Жан-Люк.
Приз гран-прі на цей раз дістався картині «Чудеса» Аліче Рорвахера; премія за найкращу режисуру — творцеві Беннету Міллеру за фільм «Мисливець на лисиць». Журі визначило і кращий сценарій, їм був визнаний сценарій повнометражки «Левіафан», також написанний одним з послідовників «Тарковського» Андрієм Звягінцевим. Премію за перемогу в другому по важливості конкурсі фестивалю «Особливий погляд» журі присудило Корнелю Мундріцо за роботу над стрічкою «Білий Бог», в якій йшлося про пошуки зниклої собаки.
За списком переможців фестивалю кіномани можуть судити про те, на які фільми їм варто звернути увагу в найближчому році. На цьому, однак, результати Каннського перегляду картин не закінчуються, скоро глядачі зможуть отримати цікаву інформацію ще про сім знакових подій фестивального року.